- Masters' Notes
- Bach Stories - Preludia chorałowe J. S. Bacha z improwizowanym komentarzem
- Ultimate Paganini – podwójne kaprysy
- Nowa Podróż Zimowa
- IMPROmptu - Improwizacje wokół muzyki Fryderyka Chopina
- Requiem Mozarta Kameralnie
- REnaissance
- Cantocello Duo

Requiem Mozarta Kameralnie
Maria Sławek – skrzypce
Katarzyna Budnik-Gałązka – altówka
Artur Rozmysłowicz – altówka
Rafał Kwiatkowski – wiolonczela
Marcin Zdunik – wiolonczela
Requiem d-moll KV 626 Wolfganga Amadeusza Mozarta w aranżacji Marcina Zdunika na sześć instrumentów smyczkowych.
Pomysł opracowania Mozartowskiego arcydzieła na sekstet smyczkowy stanowi nawiązanie do pochodzącej z początku XIX stulecia wersji Requiem na kwartet smyczkowy autorstwa austriackiego kompozytora Petera Lichtenthala. W tej ciekawej i inspirującej transkrypcji z powodu oczywistych ograniczeń aparatu wykonawczego zawarta została tylko część Mozartowskiej partytury. W wielu miejscach pominięte zostały całe tematy czy kontrapunkty.
Sam pomysł kameralizacji Requiem wydawał się trafiony, ale wymagał realizacji w szerszej obsadzie i śmiałego wykorzystania możliwości barwowych i artykulacyjnych instrumentów smyczkowych. Postanowiłem opracować dzieło Mozarta na sześć instrumentów smyczkowych. Faktura sekstetu smyczkowego może pomieścić na ogół cały skomponowany przez wiedeńskiego mistrza materiał dźwiękowy.